Med årskort får du fri entré till Vasamuseet under ett helt år. För endast 200 kronor.

Fri entré med årskort

Med årskort får du fri entré till Vasamuseet under ett helt år. För endast 200 kronor.

Med årskortet får du fri entré, men du har även fritt inträde till veckans alla aktiviteter. Varför inte ta med hela familjen på familjevisning i helgen eller gå på någon av våra exklusiva visningar i magasinen?

Välj och vraka! För 200 kronor kan du återkomma till Vasamuseet så många gånger du vill, under ett helt år.

Så köper du årskortet

I entrén: enklast är att köpa årskortet i entrén. Då får du kortet direkt i handen.

Via Plusgiro: du kan också betala ditt årskort via Plusgiro 162-8, då skickas kortet med post och du får det inom ett par veckor. Glöm inte att skriva tydlig avsändare! Om du köper kortet via Plusgiro kan du använda kvittot på inbetalningen som entrébiljett innan du fått årskortet.

Guldkortet – för dig som vill ha lite mer

Årskortet kostar 200 kronor. För dig som vill ha ut lite mer av ditt årskort finns även ett guldkort för 250 kronor. Det finns även ett familjekort för 400 kronor. Läs om skillnaden mellan korten.